کاپوچینو ساشه ای

دسته:
  • طعمی مخملی و لطیف: کاپوچینو ساشه رونارو با ترکیب متناسبی از قهوه خالص، شیر خشک و شکر، طعمی مخملی و لطیف را به شما هدیه می‌دهد که هم لذت‌بخش و هم انرژی‌بخش است.
  • کیفیت برتر: استفاده از دانه‌های قهوه درجه یک و فرآوری دقیق، طعمی بی‌نظیر و عطری دل‌انگیز را به ارمغان می‌آورد که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از نوشیدن کاپوچینو را برای شما فراهم می‌کند.
  • آماده‌سازی آسان: ساشه‌های کاپوچینو رونارو به راحتی قابل حمل و مصرف هستند؛ تنها با افزودن آب داغ، می‌توانید نوشیدنی گرم و خوش‌طعمی را در هر زمان و مکان تجربه کنید.
  • بسته‌بندی شیک و نوستالژیک: طراحی زیبا و حال‌وهوای نوستالژیک بسته‌بندی این محصول، لحظاتی خوشایند و خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قیمت محصول:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

توضیحات

قهوه کاپوچینو

امروزه در کافه‌ها نوشیدنی‌های متنوعی سرو می‌شود که می‌توان گفت، قهوه کاپوچینو در بین آن‌ها خوش طعم‌تر بوده و در بین مشتری‌ها محبوبیت بیشتری دارد. اصالت قهوه کاپوچینو از کشور ایتالیا است و این نوع قهوه از ترکیبات مانند شیر، فوم خامه، شکر قهوه‌ای، تشکیل می‌شود.

کاپوچینو ساشه رونارو، محصولی بی‌نظیر از تیم متخصص سبز بهار فارس است که با سال‌ها تجربه در زمینه انتخاب، رست و آسیاب بهترین دانه‌های قهوه تهیه شده است. این کاپوچینو با دقت و ظرافت از مرغوب‌ترین دانه‌های قهوه و مواد اولیه تهیه شده و با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته، در ساشه‌های جذاب و نوستالژیک به بازار عرضه می‌شود.

ما در سبز بهار فارس معتقدیم که هر فرد شایسته لذت بردن از نوشیدنی‌های با طعم و عطر بی‌نظیر است. کاپوچینو ساشه رونارو با طعمی مخملی و عطر دل‌نشین، مناسب برای دوستداران قهوه‌های شیرین و کرمی بوده و تجربه‌ای متفاوت از نوشیدن کاپوچینو را برای شما فراهم می‌کند. این محصول انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال کیفیت، راحتی و طعمی لطیف و خوشایند هستند.

قهوه کاپوچینو

معرفی پودر کاپوچینو آماده

اگر به دلیل مشغله کاری فرصت لازم برای درست کردن نوشیدنی محبوب کاپوچینو را ندارید، پودر کاپوچینو آماده رونارو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای درست کردن کاپوچینو با پودر آماده فقط کافیست یک لیوان آب جوش یا شیر داغ و دو قاشق از پودر کاپوچینو آماده رونارو را در لیوان مورد نظر بریزید.

بسته به سلیقه خودتان می‌توانید به اندازه مورد نیاز شکر اضافه کنید؛ بلافاصله کاپوچینو خوش طعم شما آماده است. پودر کاپوچینو آماده رونارو علاوه بر اینکه سریع آماده می‌شود، از طعم و مزه فوق‌العاده نیز برخوردار است. پودر کاپوچینو رونارو در انواع بسته‌بندی سلفون 20 تایی و در جعبه‌های 15 تایی در وزن 25 گرم در بازار موجود است و به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید.

خواص کاپوچینو

مصرف بیش از حد کاپوچینو ممکن است برای بدن مضر باشد، اما اگر به اندازه نوشیدنی خوش طعم کاپوچینو را مصرف کنید، نه تنها مضر نیست، بلکه می‌توان برای بدن مفید هم باشد. در ادامه محتوا برخی از خواص کاپوچینو را می‌خوانید:

  • محافظت در برابر انواع بیماری‌های قلبی:

کاپوچینو دارای آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن باعث کنترول سطح کلسترول بدن می‌شود و بدین ترتیب این نوشیدنی می‌تواند برای کسانی که بیماری قلبی دارند، مفید باشد.

  • کاهش سکته مغزی:

یکی دیگر از خواص کاپوچینو کاهش سکته مغزی است. مصرف مناسب و مرتب کاپوچینو می‌تواند، احتمال سکته قلبی را کاهش دهد. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد، در افرادی که در طول روز کاپوچینو مصرف می‌کنند 20 درصد احتمال سکته مغزی کاهش می‌یابد.

  • کاهش ابتلا سرطان:

همانطور که میدانید یکی از ترکیبات تشکیل‌دهنده کاپوچینو، قهوه است. افزایش مصرف کاپوچینو به دلیل وجود قهوه می‌تواند، احتمال ابتلا به سرطان را کم کند. نوشیدن مرتب قهوه کاپوچینو باعث جلوگیری از سرطان پوست می‌شود و همچنین خطر ابتلا به سرطان کبد، روده بزرگ، دهان را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این‌ها کاپوچینو دارای ارزش غذایی مانند: کربوهیدرات، انواع ویتامین E، K، C، B4، B12، و از انواع ویتامین‌های دیگر تشکیل شده است.

قهوه کاپوچینو

تشخیص کاپوچینو اصل و تقلبی

  1. کاپوچینو اصل از دانه‌هایی باکیفیت بالا تولید می‌شود. اما برای تهیه کاپوچینو تقلبی از دانه‌های بی‌کیفیت یا دانه‌های از قبل خرد شده، استفاده می‌کنند.
  2. در تهیه قهوه کاپوچینو اصل از دستگاه‌های دقیق و باکیفیت بالا استفاده می‌شود، اما دستگاه‌هایی که برای تولید کاپوچینو تقلبی استفاده می‌کنند، دقیق نیستند و کیفیت چندانی ندارند.
  3. ترکیبات خوراکی برای تهیه و تولید قهوه کاپوچینو اصل با دقت بالا دسته‌بندی می‌شوند، اما کاپوچینو تقلبی ممکن است به غلط پاستوریزه شده باشند.

تفاوت‌هایی که بین قهوه کاپوچینو اصل و تقلبی وجود دارد، بسیار مهم است؛ زیرا ممکن است کاپوچینو باکیفیت پایین بر طعم، مزه نوشیدنی تاثیر منفی بگذارد.

 پودر کاپوچینو باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید پودر کاپوچینو باکیفیت بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • برای خرید قهوه کاپوچینو بهتر است ابتدا به کشور تولیدکننده، تاریخ تولید، انقضاء قهوه دقت کنید.
  • قهوه کاپوچینو باید استاندارد‌های لازم برای یک کاپوچینو باکیفیت را داشته باشد. بنابراین هنگام خرید به برچسب محصول توجه کنید.
  • یکی دیگر از راه‌های خرید قهوه کاپوچینو پرسیدن نظر خریداران قبلی است. با پرسیدن نظر مصرف‌کنندگان به راحتی می‌توانید از کیفیت کاپوچینو با خبر شوید.

قهوه کاپوچینو

کلام آخر

مصرف مناسب قهوه کاپوچینو برای بدن مفید بوده و این نوشیدنی از ویتامین‌های بسیاری برخوردار است. همچنین باعث جلوگیری از انواع سرطان و بیماری های قلبی می‌شود. با توجه به اینکه امروزه تعداد واردکنندگان قهوه کاپوچینو در بازار افزایش یافته، لذا قبل از خرید قهوه حتما باید تحقیقات لازم را انجام دهید، از برند و تولیدکننده مطمئن شوید تا بتوانید کاپوچینو باکیفیت بالا را خریداری کنید.

یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه واردات قهوه، شرکت رونارو است؛ همانطور که در ابتدای این مطلب خوانید، قهوه کاپوچینو در بسته‌بندی مختلف سلفون 20 تایی و به صورت جعبه‌های 15 تایی در وزن 25 گرمی در بازار به فروش می‌رسد.

جالب است بدانید، بنایی که به کاپوچینو نسبت دادیم،  برج پیزای ایتالیاست. اول بخاطر خاستگاه کاپوچینو که ایتالیاست و بعد برجی که با ظاهر منحصر به فرد خود توجه همه را به خود جلب کرده و خودنمایی می‌کند، دقیقا مانند کاپوچینوی جذابش. این بنا هفت ناقوس دارد که هر کدام نماد یک نت موسیقی هستند همانند حسی که کاپوچینو به مصرف‌کننده می‌دهد. خاص و یونیک بودن احتمالا صفت‌های درستی برای توصیف کاپوچینوی رونارو باشند.

شرایط ارسال کالا